DARMOWA DOSTAWA OD 399 ZŁ

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Tu najszybciej uzyskasz odpowiedź na najczęściej zadawane pytania. Jeżeli Twoje pytanie
nie znajduje się na liście, napisz do nas korzystając z formularza kontaktowego, postaramy się odpowiedzieć na Twojego maila w przeciągu 24h.
Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie w godzinach pracy biura (9:00 - 17:00) pod numerem 790 800 335

Zwroty / wymiana

Ile czasu przysługuje mi na zwrot?

Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Jeśli minęło 14 dni od doręczenia zakupów, niestety nie możemy zaoferować zwrotu gotówki. W wyjątkowych przypadkach przekroczenia terminu zwrotu prosimy o kontakt mailowy - postaramy się zaproponować satysfakcjonujące rozwiązanie.

Produkty kupione w sklepie stacjonarnym nie podlegają zwrotowi - istnieje możliwość wymiany na inny produkt lub bon podarunkowy.

Na jaki adres mogę odesłać zwrot?

Nie przyjmujemy zwrotów w butiku stacjonarnym. Należy odesłać je kurierem na adres magazynu podany poniżej:

Blumania

Klemensa Kruszewskiego 6a
64-000 Kościan
tel. 790 800 335

Aby dokonać zwrotu, prosimy o wypełnienie formularza i dołączenie go do przesyłki. Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, uprzejmie prosimy o odręczne wypisanie potrzebnych danych na kartce.

Jak mogę zgłosić chęć dokonania zwrotu?

Napisz do nas na adres kontakt@blumania.pl - nasz zespół z przyjemnością udzieli Ci wskazówek i pokieruje krok po kroku, co zrobić dalej.

Chcę wymienić produkt

Nie ma możliwości wymiany prduktu.

Reklamacje

Jak mogę reklamować wadliwy produkt?

W sprawie reklamacji wadliwego produktu prosimy o kontakt mailowy kontakt@blumania.pl. Prosimy o opisanie wadliwej cechy/uszkodzonego elementu oraz dołącznie zdjęć obrazujących defekt.

Sprawę niezwłocznie przekazujemy do producenta uszkodzonej rzeczy i postępujemy wraz z jego instrukcjami. 

Czy muszę odsyłać reklamowany produkt?

Odsyłanie wadliwego produktu nie jest konieczne, o ile nie poprosi o to producent. Uprzejmie prosimy najpierw zgłosić reklamację do nas mailowo, a następnie postępowanie wraz ze wskazówkami przekazanymi w korespondencji z naszym pracownikiem.

Procedura przeprowadzenia reklamacji uzależniona jest od producenta.

Zamówienia

Czy mogę dołożyć coś do istniejącego już zamówienia?

W celu dołożenia produktu do istniejącego już zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny z naszym działem obsługi klienta 790 800 335 w godzinach 9:00 - 16:00 lub kontakt mailowy.

Jeśli zamówienie zostało już przetworzone przez nasz magazyn i jest spakowane, niestety nie będziemy mogli dołożyć nic do paczki.

Czy mogę połączyć zamówienia?

Możemy połączyć zamówienia tylko jeśli nie zostały przetworzone przez magazyn.

W celu uzyskania informacji na temat statusu zamówienia prosimy o kontakt z biurem: 790 800 335

W otrzymanym przeze mnie zamówieniu był błąd. Co dalej?

Jeśli po odpakowaniu paczki okazało się, że otrzymane produkty nie są zgodne z zamówieniem, bądź czegoś brakuje, prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy.

Czy mogę prosić o wystawienie FV jeśli mam już paragon?

Aby otrzymać Fakturę VAT za zakupy stacjonarne, należy poinformować o tym sprzedawcę w butiku przed finalizacją transakcji.
W przypadku zamówień online, aby otrzymać FV należy wypełnić pole z danymi firmy (nazwa, adres oraz nr NIP firmy).
Jeśli zamówienie zostało już zrealizowane na osobę prywatną, niestety nie możemy wystawić FV do istniejącego paragonu fiskalnego.

Czy mogę zamówić prezent bezpośrednio do obdarowanej osoby?

Oczywiście! Wystarczy w polu danych do wysyłki podać adres obdarowanej osoby.
Istnieje również możliwość wybrania "pakowania na prezent" wybranego produktu w koszyku przed finalizacją zamówienia.

Paragon wysyłany jest elektronicznie, także nie będzie go w paczce.

Wysyłka

Jak długo będę czekać na wysyłkę?

Wszystkie zamówienia staramy się realizować niezwłocznie. Zamówienie złożone w dni robocze do godziny 12:00, wysyłane są tego samego dnia.

Czas dostawy na terenie polski to 1-2 dni robocze (chyba, że na stronie produktu widnieje informacja o wydłużonym czasie oczekiwania).

W przypadku opóźnień z naszej winy, poinformujemy państwa mailowo.

Czy zamawiając do krajów spoza UE poniosę dodatkowe koszta?

Zamawiając do krajów poza Unią Europejską, takich jak Wielka Brytania, Szwajcaria, czy USA, należy liczyć się z możliwością poniesienia dodatkowych opłat celno - podatkowych.

Są one niezależne od nas i jako sprzedawca nie mamy wpływu na ich wysokość. Stawki ustala urząd celny podczas odprawy zamówienia.

Otrzymana przeze mnie paczka jest zniszczona.

Jeśli paczka doręczona przez kuriera nosi wyraźne ślady zniszczenia, karton jest naderwany, zawartość wydaje się być potłuczona, widać zacieki wylanego płynu, bądź karton zalepiony jest taśmą kurierską - prosimy o natychmiastowe zgłoszenie zażalenia u kuriera, który dostarczył zamówienie, oraz o wypełnienie protokołu szkód u przewoźnika, a następnie poinformowanie nas o tym mailowo, abyśmy mogli reklamować zniszczoną paczkę w firmie kurierskiej.

Wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone, a reklamacja klienta zgłoszona w momencie dostarczenia paczki jest kluczowa abyśmy mogli domagać się odszkodowania od firmy kurierskiej.

Footer image

© 2025 BLUMANIA, Technologia Shopify

    • Apple Pay
    • BLIK
    • Google Pay
    • Klarna
    • Maestro
    • Mastercard
    • Shop Pay
    • Visa

    Logowanie

    Zapomniałeś hasła?

    Nie masz jeszcze konta?
    Utwórz konto