Jak długo będę czekać na wysyłkę?
Wszystkie zamówienia staramy się realizować niezwłocznie. Zamówienie złożone w dni robocze do godziny 12:00, wysyłane są tego samego dnia.
Czas dostawy na terenie polski to 1-2 dni robocze (chyba, że na stronie produktu widnieje informacja o wydłużonym czasie oczekiwania).
W przypadku opóźnień z naszej winy, poinformujemy państwa mailowo.
Czy zamawiając do krajów spoza UE poniosę dodatkowe koszta?
Zamawiając do krajów poza Unią Europejską, takich jak Wielka Brytania, Szwajcaria, czy USA, należy liczyć się z możliwością poniesienia dodatkowych opłat celno - podatkowych.
Są one niezależne od nas i jako sprzedawca nie mamy wpływu na ich wysokość. Stawki ustala urząd celny podczas odprawy zamówienia.
Otrzymana przeze mnie paczka jest zniszczona.
Jeśli paczka doręczona przez kuriera nosi wyraźne ślady zniszczenia, karton jest naderwany, zawartość wydaje się być potłuczona, widać zacieki wylanego płynu, bądź karton zalepiony jest taśmą kurierską - prosimy o natychmiastowe zgłoszenie zażalenia u kuriera, który dostarczył zamówienie, oraz o wypełnienie protokołu szkód u przewoźnika, a następnie poinformowanie nas o tym mailowo, abyśmy mogli reklamować zniszczoną paczkę w firmie kurierskiej.
Wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone, a reklamacja klienta zgłoszona w momencie dostarczenia paczki jest kluczowa abyśmy mogli domagać się odszkodowania od firmy kurierskiej.